Επέστρεψε ο “πιστολέρο – Οριστικά στον Ολυμπιακό ο Μήτρογλου!


Από aerasnews.gr
Μετά από έξι μήνες απουσίας ο Κώστας Μήτρογλου επέστρεψε στον Ολυμπιακό, με την μορφή δανεισμού για έναν χρόνο από την Φούλαμ. «Επέστρεψα στην οικογένειά μου», τόνισε ο παίκης
Η Φούλαμ προχώρησε στην ανακοίνωση της παραχώρησης του Κώστα Μήτρογλου στον Ολυμπιακό με τη μορφή δανεισμού μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2015.
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:
«Η ομάδα επιβεβαιώνε ότι ο Κώστας Μήτρογλου παραχωρείται στον Ολυμπιακό με δανεισμό μέχρι τις 30/6/2015.
Ο Έλληνας διεθνής επιθετικός επιστρέφει στην πρώην ομάδα του μετά την απόκτηση του από τη Φούλαμ τον Ιανουάριο του 2014. Οι τραυματισμοί περιόρισαν την παρουσία του στο «Craven Cottage», μετά τη μετακίνησή του στο Λονδίνο, με τον 26χρονο να αγωνίζεται μόλις τρεις φορές με τους «Άσπρους».
Στη διάρκεια της προηγούμενης παρουσίας του στον Ολυμπιακό, ο Μήτρογλου κέρδισε πέντε πρωταθλήματα και τρία κύπελλα. Όλοι στη Φούλαμ του ευχόμαστε καλή τύχη στο υπόλοιπο της σεζόν».
Λίγο αργότερα ήρθε και η ανακοίνωση του Ολυμπιακού, με τον παίκτη να υπόσχεται στον κόσμο της ομάδας πολλά γκολ!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Κώστα Μήτρογλου, με τη μορφή δανεισμού, από τη Φούλαμ».
Μετά την επισημοποίηση της επιστροφής του στην ομάδα μας, ο Μήτρογλου δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στον Ολυμπιακό, που είναι οικογένειά μου. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο, τη Διοίκηση και τον κ. Μίτσελ που μου έδειξαν πόσο με ήθελαν εδώ.
Θέλω, παράλληλα, να ευχαριστήσω τη Φούλαμ, που σεβάστηκε την επιθυμία μου να αγωνιστώ στο υψηλότερο επίπεδο, στο UEFA Champions League και εγώ με τη σειρά μου επέλεξα να το κάνω φορώντας την ερυθρόλευκη φανέλα και απορρίπτοντας άλλες ομάδες που ήθελαν επίσης να αγωνιστώ για αυτές.
Στον κόσμο του Ολυμπιακού, που μου εκφράζει με κάθε τρόπο τη χαρά του για αυτή την επιστροφή, υπόσχομαι αυτό που ξέρω καλύτερα: Πολλά γκολ»!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προγνωστικά για το στοίχημα & προβλέψεις Πέμπτη 29-03-18

Μεταγραφική βόμβα από τον Ολυμπιακό (photos)

Σε αυτό το Euro παίζεται μεγάλη… μπάλα (Video-Gallery)