Hernâni : «Είμαι εδώ για να κατακτήσουμε τα πάντα»

Hernâni Jorge Santos Fortes 
Ο Ερνάνι έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο Olympiacos TV και τόνισε πως είναι έτοιμος να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να πετύχει τους στόχους του.
Παίκτης του Ολυμπιακού είναι από την Δευτέρα ο Ερνάνι Χόρχε Σάντος Φόρτες, ο οποίος έφτασε στην Ελλάδα πανέτοιμος να προσφέρει τα μέγιστα για τους νταμπλούχους Ελλάδος. Ο Πορτογάλος άσος μιλώντας στην κάμερα του Olympiacos TV τόνισε πως είναι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται στους Πειραιώτες και έτοιμος να προσφέρει με όλες του τις δυνάμεις στον σύλλογο για να κατακτήσει τα… πάντα, όπως είπε!
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πιστεύω πως θα είμαι ευτυχισμένος εδώ. Θέλω να κατακτήσω πολλούς τίτλους και να κάνω μία πάρα πολύ καλή σεζόν», τόνισε αρχικά για την μετακίνησή του στον Ολυμπιακό και συνέχισε:
«Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός είναι μία πάρα πολύ μεγάλη ομάδα, αλλά είμαι έτοιμος να πραγματοποιήσω όλους τους στόχους μου με την ομάδα».
Τέλος, έστειλε το μήνυμά του στον κόσμο του Θρύλου, που είναι ο 12ος παίκτης του, λέγοντας: «Μπορούν να βασιστούν επάνω μου. Είμαι εδώ για να βοηθήσω και με τα γκολ μου και με την καλή μου απόδοση, για να κατακτήσουμε τα πάντα». 
Για να δείτε το photostory από την μεταγραφή του Ερνάνι στον Ολυμπιακό πατήστε ΕΔΩ.
Δείτε το σχετικό video ΕΔΩ

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiE4MOspa9s0ekW8-7bMQ5lV-7N8yb0NSeepJTOIdbgWt72po1JQRUVhG6YeUBUUiuojSawAW2Hd-NvPRmVZQwt9qjP0A2VWBcpMFoKnsTf20YUq3m4RVrpgAju8Nz6UBuV_cBA5eI1H6A/s1600/22-9-2014+12-34-15+%CE%BC%CE%BC.jpg

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προγνωστικά για το στοίχημα & προβλέψεις Πέμπτη 29-03-18

Σε αυτό το Euro παίζεται μεγάλη… μπάλα (Video-Gallery)